یک شرکت چینی می‌خواهد با پرتاب ۱۰ هزار ماهواره رقیب استارلینک شود بازی Call of Duty: Black Ops 6 در گیم پس هم عرضه خواهد شد + تریلر OpenAI آموزش مدل جدید هوش مصنوعی خود را آغاز کرده است احتمال تغییرجهت لوگوی اپل در آیپدهای آینده دوربین گلکسی S۲۵ اولترا چه مشخصاتی خواهد داشت؟ گلکسی M۳۵ معرفی شد + مشخصات و قیمت محققان درباره افرادی که صدای درونی ندارند به نتایج جدیدی رسیده‌اند پیشنهادهای عجیب هوش مصنوعی گوگل به کاربران: به پیتزای خود چسب اضافه کنید و سنگ بخورید! + عکس نیل دراکمن بخشی از صحبت‌هایش درباره بازی بعدی «ناتی داگ» را تکذیب کرد قیمت گوشی گلکسی F55 سامسونگ مشخص شد آیپد مینی ۷ با نمایشگر OLED چه زمانی عرضه می‌شود؟ اینستاگرام دچار اختلال شد(۵ خرداد ۱۴۰۳) اولین داده‌های علمی تلسکوپ فضایی اقلیدس منتشر شد + تصاویر چین تا چندروز دیگر فضاپیمایش را در سمت پنهان ماه فرود می‌آورد اضافه‌شدن قابلیت ارسال استوری به عینک هوشمند Ray-Ban متا مایکروسافت از کامپیوترهای کوپایلوت پلاس رونمایی کرد + ویدئو اسکارلت جوهانسون: برای صداگذاری ChatGPT از صدای من استفاده کرده‌اند! نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟
سرخط خبرها

عکس‌های جدید پلی استیشن ۵ از نمایی بسته | بزرگ‌ترین کنسول تاریخ بازی‌های مدرن

  • کد خبر: ۴۳۷۶۱
  • ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
عکس‌های جدید پلی استیشن ۵ از نمایی بسته | بزرگ‌ترین کنسول تاریخ بازی‌های مدرن
به تازگی عکس‌هایی از پلی استیشن ۵ منتشر شده که کاملا نشان می‌دهد کنسول نسل بعدی سونی بزرگ‌ترین کنسول بازی تاریخ بازی‌های دیجیتال است.
کاظم کلانتری | شهرآرانیوز - به تازگی «کمیسیون ارتباطات ملی تایوان» (NCC) عکس‌هایی از کنسول پلی استیشن ۵ منتشر کرده که نما‌هایی بسته و نزدیک از کنسول نسل بعد شرکت سونی را نشان می‌دهد. NCC در قالب یک فایل پی‌دی‌اف تصاویر مختلفی را از نسخه استاندارد PS۵ منتشر کرده که در آن‌ها می‌توانیم کابل‌های کنسول، پایه نگه‌دارنده و ایستایی کنسول در حالت افقی و عمودی را از نمایی نزدیک ببینیم.
 
 
عکس‌هایی جدید پلی استیشن ۵ نشان می‌دهد که کنسول نسل بعدی سونی واقعا بزرگ است

این عکس‌ها همچنین نشان می‌دهند که PS۵ واقعاً چقدر بزرگ است. هفته پیش فهمیدیم که PS۵ بزرگترین کنسول بازی در تاریخ معاصر است؛ حتی بزرگتر از VCR-Xbox One و PS۳ خودِ سونی. اما وقتی این شرکت ژاپنی در رویداد اخیرش ابعاد رسمی پلی استیشن 5 را منتشر کرد، به اندازه پایه و خیلی چیز‌های دیگر اشاره نکرد.

 
عکس‌هایی جدید پلی استیشن ۵ نشان می‌دهد که کنسول نسل بعدی سونی واقعا بزرگ است
 

از عکس‌های اخیر مشخص است که جای‌دادن PS۵ در گیم‌نت‌ها و مراکز تفریحی واقعا یک چالش اساسی خواهد بود، همانطور که احتمالا این مشل برای ایکس باکس سری ایکس هم وجود خواهد داشت. به نظر می‌رسد هر دو کنسول به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بیشتر به صورت عمودی قرار بگیرند.


متأسفانه، عکس‌ها دقیقا نحوه دسترسی ما به درگاه NVMe در PS۵ را نشان نمی‌دهند. سونی به صاحبان PS۵ اجازه می‌دهد فضای ذخیره‌سازی را افزایش دهند، اما ما هنوز جزئیات کاملی درباره عملکرد دقیق آن نداریم. سونی همچنین چندجا گفته است که سخت‌افزار و خود کنسول PS۵ به گونه‌ای قابل‌تنظیم است که در نسل‌های قبلی کنسول‌های PlayStation شاهد آن نبوده‌ایم، بنابراین ممکن است حداقل یک صفحه کناری PS۵ قابل‌جداشدن باشد.

عکس‌هایی جدید پلی استیشن ۵ نشان می‌دهد که کنسول نسل بعدی سونی واقعا بزرگ است

سونی پلی استیشن ۵ را در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) با قیمت ۴۹۹.۹۹ دلار در آمریکا عرضه می‌کند. نسخه دیجیتال این کنسول هم با قیمت ۳۹۹.۹۹ دلار در دسترس خواهد بود. سونی همچنین در اوایل این هفته فاش کرد که قیمت بازی‌های «پلی استیشن ۵» ۷۰ دلار خواهد بود.
 
 
در ادامه می‌توانید تمام این عکس‌ها را ببینید (برای دیدن عکس‌ها در ابعاد واقعی روی آن‌ها کلیک کنید): 
 
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->